Moje konto
Dlaczego potrzebuję konta, aby poprosić o wycenę lub złożyć zamówienie przez sklep internetowy?
WKK zaopatruje tylko klientów biznesowych. Aby uniemożliwić osobom prywatnym zapytanie o wycenę lub złożenie zamówienia, podczas zakładania konta prosimy o podanie danych firmy, takich jak numer NIP. Ta informacja jest obowiązkowa i weryfikowana podczas zakładania konta.
Kliknij tutaj, aby utworzyć konto.
Czy muszę spełniać określone warunki, aby mieć konto w sklepie internetowym?
WKK zaopatruje tylko klientów biznesowych. Aby uniemożliwić osobom prywatnym zapytanie o wycenę lub złożenie zamówienia, podczas zakładania konta prosimy o podanie danych firmy, takich jak numer NIP. Ta informacja jest obowiązkowa i weryfikowana podczas zakładania konta.
Kliknij tutaj, aby utworzyć konto.
Czy jako osoba prywatna mogę założyć konto w Twoim sklepie internetowym?
Niestety nie jest to możliwe. WKK zaopatruje tylko klientów biznesowych. Aby uniemożliwić osobom prywatnym zapytanie o wycenę lub złożenie zamówienia, podczas zakładania konta prosimy o podanie danych firmy, takich jak numer NIP. Ta informacja jest obowiązkowa i weryfikowana podczas zakładania konta.
Gdzie mogę założyć konto w sklepie internetowym?
Kliknij tutaj, aby utworzyć konto.
Nie mogę założyć konta w sklepie internetowym. Co ja robię źle?
Jeśli nie możesz założyć konta w sklepie internetowym, chętnie Ci pomożemy. Najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie (tel. +48 42 640 74 91), abyśmy mogli przejść przez ten proces razem z Tobą.
Czy mogę usunąć swoje konto ze sklepu internetowego?
Nie, niestety nie możesz tego zrobić sam. Najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie (tel. +48 42 640 74 91) lub mailowo (biuro@wkk.com.pl).
Jakie są korzyści z założenia konta w sklepie internetowym?
Posiadając konto w naszym sklepie internetowym możesz łatwiej złożyć zapytanie o wycenę i/lub przesłać zamówienie za pośrednictwem sklepu internetowego.
Na swoim koncie możesz łatwo i szybko edytować zamówienie wcześniej zamówionych przedmiotów w oparciu o własne ceny (oprócz wszystkich innych przedmiotów, które możemy dostarczyć). Ponadto masz całodobowy wgląd w nasze dane produktów, stany magazynowe oraz historię i dane zamówień.
Jeśli utworzyłeś konto, zaloguj się do „Moje konto”, a następnie kliknij „Moje zamówienia” w menu po lewej stronie. Za pomocą tych zamówień możesz zmienić kolejność przedmiotów. W „Moim koncie” można również w stworzyć listę przedmiotów, które chcesz regularnie zamawiać.
Kliknij tutaj, aby utworzyć konto.
Czy założenie konta w sklepie internetowym jest bezpłatne?
Tak, założenie konta w sklepie internetowym jest całkowicie bezpłatne.
Zapomniałem/zgubiłem dane do logowania. Co mogę zrobić?
Jeśli zapomniałeś lub zgubiłeś swoje dane do logowania, najlepiej skontaktuj się z nami telefonicznie (tel. +48 42 640 74 91) lub mailowo (biuro@wkk.com.pl).
Zapomniałem/zgubiłem hasło. Co mogę zrobić?
Możesz zresetować swoje hasło, klikając „Nie pamiętasz hasła?” link na stronie logowania.
Jak ustawić nowe hasło?
Możesz zresetować swoje hasło, klikając „Nie pamiętasz hasła?” link na stronie logowania.
Czy mogę zmienić adres e-mail moich danych logowania?
Nie, niestety nie jest to możliwe. Po utworzeniu konta nie możesz zmienić swojego adresu e-mail - jest on wiodący dla Twojego konta.
Czy mogę podać drugi adres e-mail do zapytań ofertowych i/lub zamówień za pośrednictwem sklepu internetowego?
Niestety nie jest to możliwe. Ponieważ Twój adres e-mail jest wiodący dla Twojego konta. Tylko jeden adres e-mail może być używany dla jednego konto.
Czy mogę utworzyć wielu użytkowników na moim koncie w sklepie internetowym?
Niestety nie jest to możliwe. Jest to opcja współdzielenia konta z kilkoma osobami. W takim przypadku wszystkie osoby logują się przy użyciu tych samych danych logowania.
Już jestem klientem WKK. Jak mogę założyć konto?
Jeśli znasz adres e-mail, który jest powiązany z kontem Twojej firmy z WKK jako głównym kontaktowym adresem e-mail, możesz ustawić hasło z tym adresem e-mail za pomocą opcji „Nie pamiętasz hasła?”.
Jeśli nie znasz tego adresu e-mail lub masz wątpliwości, najlepiej skontaktuj się z nami telefonicznie (+48 42 640 74 91) lub e-mailem (webshop@wkk.com.pl). Następnie możemy podać Ci wymagany adres e-mail i przeprowadzić Cię przez proces uzyskania dostępu do Twojego konta.