Używamy plików Cookies dla poprawnego i łatwego działania sklepu internetowego, aby poprawić komfort użytkowania, zoptymalizować i dostosować nasz sklep internetowy do Twoich potrzeb oraz aby zachować zgodność z RODO i dyrektywą o prywatności oraz łączności elektronicznej. Prosimy o zgodę na umieszczenie plików Cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przeczytaj naszą Polityke Cookie.
Zwrot towaru
Czy mogę wymienić lub zwrócić przedmioty?
Tak, jest to możliwe, ale można to zrobić tylko po wysłaniu przez nas pisemnej zgody i odbywa się to na koszt i ryzyko kupującego. Najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie (tel. +48 42 640 74 91) lub mailowo (biuro@wkk.com.pl).
Jak mogę wymienić lub zwrócić przedmioty?
W tym celu potrzebujesz od nas pisemnej zgody. Wymiana lub zwrot następuje na koszt i ryzyko kupującego. Najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie (tel. +48 42 640 74 91) lub mailowo (biuro@wkk.com.pl).
Jak otrzymam zwrot pieniędzy?
Gdy zwrócisz przedmioty i je otrzymamy, stworzymy notę kredytową. Ta nota kredytowa jest przetwarzana w ciągu 14 dni. Jeśli nie ma kolejnych zaległych faktur, kwota zostanie przelana na Twój numer konta bankowego lub kartę kredytową w ciągu 14 dni.
Gdzie znajdę warunki gwarancji?
Znajdziesz to w naszych „Ogólnych warunkach dostawy i płatności”.
Gdzie mogę znaleźć ogólne warunki dostawy i płatności?
Nasze „Ogólne warunki dostawy i płatności” można znaleźć tutaj.