• Duży asortyment w magazynie
  • Produkty wysokiej jakości
  • Konkurencyjne ceny
  • Szybka dostawa
  • Indywidualni doradcy
  • Ponad 35 lat doświadczenia
  • Możliwość własnego etykietowania

     

Zamawianie

Możesz złożyć u nas zamówienie na różne sposoby. Za pośrednictwem sklepu internetowego, jeśli masz już konto do tego celu lub (jeśli nie jesteś jeszcze klientem WKK Polska) tworząc konto podczas składania zamówienia. Oczywiście istnieje również możliwość złożenia zamówienia telefonicznie (tel. +48 42 640 74 91) lub mailowo (biuro@wkk.com.pl).

W niektórych przypadkach jest to możliwe. Jeśli chcesz poznać więcej szczegółów skontaktuj się z naszymi doradcami (zadzwoń +48 42 640 74 91 / e-mail biuro@wkk.com.pl)liwość złożenia zamówienia telefonicznie (tel. +48 42 640 74 91) lub mailowo (biuro@wkk.com.pl).

W tym celu najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie (tel. +48 42 640 74 91) lub mailowo (biuro@wkk.com.pl).

W niektórych przypadkach jest to możliwe. Jeśli chcesz poznać więcej szczegółów skontaktuj się z naszymi doradcami (zadzwoń +48 42 640 74 91 / e-mail biuro@wkk.com.pl).

W tym celu prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny (telefon +48 42 640 74 91).

Tak, to możliwe. Jeśli zalogujesz się do „Moje konto”, a następnie klikniesz „Moje zamówienia” w menu po lewej stronie, zobaczysz swoje zamówienia, które wcześniej złożyłeś w sklepie internetowym.

Tak, to możliwe. Jeśli zalogujesz się do „Moje konto”, a następnie klikniesz „Moje zamówienia” w menu po lewej stronie, możesz ponownie zamówić produkty za pomocą tych zamówień. W „Moim koncie” można również stworzyć listę przedmiotów, które chcesz regularnie zamawiać w „Moje ulubione”.

Ceny w naszym sklepie internetowym nie zawierają podatku VAT.

W tym celu najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie (tel. +48 42 640 74 91) lub mailowo (biuro@wkk.com.pl).