Wysyłka i dostarczenie
Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
W tym celu najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie (tel. +48 42 640 74 91) lub mailowo (biuro@wkk.com.pl).
Czy zamówienie może zostać wysłane bezpośrednio do mojego klienta?
Tak, to możliwe. Jeśli zalogujesz się do „Moje konto”, a następnie klikniesz „Książka adresowa” w menu po lewej stronie, możesz tam dodać nowy adres wysyłki (na przykład do klienta). Następnie możesz wysłać swoje zamówienie na ten adres.
Czy mogę podać inny adres do wysyłki?
Tak, to możliwe. Podczas procesu składania zamówienia możesz wskazać żądany adres, pod który mamy dostarczyć Twoje zamówienie. Czy jesteś już klientem WKK? Jeśli zalogujesz się do „Moje konto”, a następnie klikniesz „Książka adresowa” w menu po lewej stronie, możesz tam dodać nowy adres wysyłki (na przykład do klienta). Następnie możesz wysłać swoje zamówienie na ten adres.
Czy mogę odebrać zamówione produkty w WKK?
Tak, to możliwe. W tym celu najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie (tel. +48 42 640 74 91) lub mailowo (biuro@wkk.com.pl).
Czy mogę zmienić termin dostawy zamówienia?
Tak, jest to możliwe, o ile data dostawy zostanie nam przekazana przed wysłaniem zamówienia. W tym celu najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie (tel. +48 42 640 74 91) lub mailowo (biuro@wkk.com.pl).
Czy w WKK są możliwe zlecenia call?
Tak, to możliwe. WKK oferuje możliwość realizacji zamówień na żądanie po stałych cenach. Ułatwia to zmianę, gdy Twój magazyn ma (chwilowo) niewystarczającą pojemność magazynową, gdy zamówienie ma długi czas realizacji lub gdy chcesz mieć pewność co do zapasów. Możesz zlecić dostawę swoich zamówień na żądanie lub możemy zaplanować dostawy w ustalonych godzinach. Dzięki temu Twoje wewnętrzne procesy są bardziej wydajne i oszczędzają koszty w krótkim i długim okresie. Skontaktuj się z naszymi doradcami (zadzwoń +48 42 640 74 91/ e-mail biuro@wkk.com.pl) w sprawie możliwości i poinformuj nas o swoich życzeniach.
Jakie są koszty wysyłki mojego zamówienia?
W tym celu najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie (tel. +48 42 640 74 91) lub mailowo (biuro@wkk.com.pl).
Jaki jest status mojego zamówienia?
W tym celu najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie (tel. +48 42 640 74 91) lub mailowo (biuro@wkk.com.pl).
Czy mogę śledzić swoje zamówienie podczas procesu wysyłki?
W tym celu najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie (tel. +48 42 640 74 91) lub mailowo (biuro@wkk.com.pl).
Kto dostarczy moje zamówienie?
W tym celu najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie (tel. +48 42 640 74 91) lub mailowo (biuro@wkk.com.pl).
Nie otrzymałem zamówienia, co mam zrobić?
W tym celu najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie (tel. +48 42 640 74 91) lub mailowo (biuro@wkk.com.pl).
Jaki jest czas dostawy mojego zamówienia?
W tym celu najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie (tel. +48 42 640 74 91) lub mailowo (biuro@wkk.com.pl).