Płatności
Jakie opcje płatności oferuje WKK?
Przy pierwszym zamówieniu w sklepie internetowym musisz zapłacić bezpośrednio przez Przelewy24 BLIK, MasterCard lub VISA oraz standardowym przelewem na nasze konto jak i możesz wybrać opcję płatności przy odbiorze. Będąc klientem WKK Polska możesz zamawiać z odroczonym terminem płatności (po naszej akceptacji termin płatności 30 dni od daty wystawienia faktury).
Czy mogę zamówić z odroczonym terminem płatności?
Obecni klienci WKK Polska mogą zamawiać z odroczonym terminem płatności. Jeśli nie jesteś jeszcze klientem WKK Polska, przy pierwszym zamówieniu w sklepie internetowym musisz zapłacić bezpośrednio (przez Przelewy24, BLIK, MasterCard lub VISA oraz standardowym przelewem). Będąc klientem WKK Polska możesz zamawiać z odroczonym terminem płatności (po naszej akceptacji termin płatności 30 dni od daty wystawienia faktury).
W ciągu ilu dni muszę zapłacić fakturę?
Termin płatności znajdziesz na fakturze.
Jaki jest numer konta WKK Polska sp z o.o.?
Numer konta WKK Polska Sp. z o.o. to:
IBAN PLN: 71 1090 1304 0000 0001 0007 9340
IBAN EUR: 80 1090 1304 0000 0001 1314 4302
BIC/SWIFT: WBKPPLPP.
Czy mogę znaleźć swoje faktury w zakładce „Moje konto” w sklepie internetowym?
Niestety nie możesz znaleźć swoich faktur w zakładce „Moje konto” w sklepie internetowym. Najlepiej skontaktować się z naszym działem Administracji Finansowej (zadzwoń +48 42 293 19 14 / e-mail faktury@wkk.com.pl).
Gdzie mogę poprosić o kopię lub duplikat mojej faktury?
W tym celu najlepiej skontaktować się z naszym działem administracji finansowej (zadzwoń +48 42 293 19 14 / e-mail faktury@wkk.com.pl).
Czy sklep internetowy ma bezpieczne środowisko płatności?
Oczywiście. Cały proces płatności w sklepie internetowym odbywa się za pośrednictwem bezpiecznego połączenia z naszym „dostawcą usług płatniczych”.